Ads 468x60px

Labels

Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014

Η ψυχολογική σημασία των διακοπών

paralia4
   Σύμφωνα με τις έρευνες, η προσμονή, η εμπειρία και οι αναμνήσεις είναι τρεις ψυχολογικές μεταβλητές που επηρεάζουν τη στάση μας απέναντι στις διακοπές. Συνηθέστερα το στάδιο της προσμονής, όσο και αν αυτό ακούγεται περίεργο, είναι το καθοριστικότερο, αλλά και το πιο ευχάριστο από τα υπόλοιπα δύο. Το πρόβλημα ξεκινά όταν οι ελπίδες υπερβαίνουν τις δυνατότητες και όταν η πραγματικότητα υπολείπεται της φαντασίας:

Ροχαλητό και άπνοιες στον ύπνο

roxalito2
Το ροχαλητό είναι ένα σοβαρό ιατρικό και κοινωνικό πρόβλημα που βασανίζει όχι μόνον αυτούς που το εμφανίζουν αλλά και τους συντρόφους τους. Έχει βρεθεί ότι το 40% περίπου των ενηλίκων ροχαλίζουν περιστασιακά ενώ ένα 25% ροχαλίζουν επί καθημερινής βάσης.

Μήπως το παιδί σας χρειάζεται να βάλει σιδεράκια;

Ορθοδοντικά προβλήματα στη παιδική ηλικία
Τα σχολεία τελείωσαν! 6 στα 10 παιδιά χρειάζονται σιδεράκια, μήπως να ελέγξετε εάν χρειάζεται και το δικό σας; Τώρα είναι η ιδανική εποχή για προληπτικό έλεγχο.
Σιδεράκια, στα δόντια τους,  χρειάζονται να βάλουν έξι στα δέκα παιδιά και ένας στους δυο ενήλικες, σύμφωνα με την έρευνα των Profit, Fields & Money,”Prevelance of Mal Occlusion & Orthodontic Treatment’ .

Ανακαλύψτε το ιδανικό σας βάρος

altΟι γυναίκες αποτελούν την πλειονότητα των ανθρώπων που κάνουν δίαιτα, προσπαθώντας να ελέγξουν τα περιττά κιλά για αισθητικούς λόγους ή και για λόγους υγείας.

Είναι πρόθυμες να δοκιμάσουν την κάθε καινούργια «θαυματουργή και επαναστατική» μέθοδο απώλειας βάρους, «γρήγορη κατά κανόνα», για να λύσουν το πρόβλημά τους, μια και είναι κοντά το καλοκαίρι και δεν μένει και πολύς χρόνος, ώστε να είναι έτοιμες να εμφανισθούν στην παραλία. Είναι, επίσης, οι κύριοι αγοραστές των τυποποιημένων τροφίμων που βρίσκουμε στα σούπερ-μάρκετ με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά («light-προϊόντα», «διαιτητικά προϊόντα»).

Σουηδία: Συμβουλές προς τους γονείς να μην κοιμούνται μαζί με τα παιδιά

altΗ Σουηδία, μία από τις χώρες όπου παρατηρείται συχνότερα το φαινόμενο οι γονείς να κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τα παιδιά τους τα πρώτα χρόνια της ζωής τους, αποφάσισε να συμβουλεύσει κατά αυτής της πρακτικής τους γονείς των νεογέννητων. «Είναι σημαντικό τα βρέφη τα οποία είναι μικρότερα από τριών μηνών να κοιμούνται στο δικό τους κρεβάτι», δήλωσε η αξιωματούχος της υπηρεσίας κοινωνικών υποθέσεων Κέρστιν Νόρντστραντ.

5 βήματα για να μην πονέσει ποτέ η μέση σας

5 βήματα για να μην πονέσει ποτέ η μέση σας
Η οσφυαλγία έχει πολλές και διαφορετικές αιτίες. Μεταξύ αυτών είναι και η φυσιολογική φθορά που έρχεται με τα χρόνια. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να διατηρούμε τη μέση μας υγιή και δυνατή. Η πρόληψη πάντα, είναι ότι καλύτερο…

Τροφές για να νιώθουμε χορτάτοι

Τροφές για να νιώθουμε χορτάτοι
Όταν προσπαθείτε να αδυνατίσετε, η μείωση της ποσότητας που τρώτε είναι δεδομένη, αλλά η αίσθηση πείνας όλη την ώρα είναι μια σημαντική αιτία αποτυχίας πολλών διαιτών την πρώτη εβδομάδα.

Παρόλα αυτά, μπορείτε να ικανοποιήσετε το στομάχι σας χωρίς την κατανάλωση επιπλέον θερμίδων.
Στην πραγματικότητα, η κατανάλωση ορισμένων τροφών στέλνει σήμα στον εγκέφαλο ότι έχετε χορτάσει και μειώνει την όρεξη. Πείτε ‘’όχι’’ στο παγωτό που σας… καλεί, τρώγοντας τις παρακάτω υγιεινές και χορταστικές τροφές.

Νεογνικός ίκτερος: Τι πρέπει να γνωρίζουμε;

altΣυγχαρητήρια για την γέννηση του μικρού σας!
Παρακάτω θα βρείτε τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε για τον νεογνικό ίκτερο. Ασφαλώς και δεν καλύπτονται όλες οι περιπτώσεις, καθώς υπάρχει μια μακρά λίστα αιτιών του ίκτερου.
Για να είστε βέβαιοι πως το μωρό σας είναι ασφαλές και υγιές κατά την πρώτη εβδομάδα της ζωής του, η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής προτείνει:

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Βλεφαρίτιδα: Πώς να την αντιμετωπίσετε

Η βλεφαρίτιδα είναι μία συνήθης και επίμονη φλεγμονή των βλεφάρων. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν ερεθισμό, κνησμό, και συχνά κοκκίνισμα του ματιού. Η κατάσταση αυτή συχνά συμβαίνει σε άτομα που παρουσιάζουν ροπή για λιπαρό δέρμα, πιτυρίδα ή ξηροφθαλμία.

Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

Τα παραμύθια «θρέφουν» τα παιδιά

Η συχνή ομιλία των γονιών και η ανάγνωση ιστοριών πριν από τον ύπνο ενισχύει την κατανόηση της γλώσσας

Τα παραμύθια «θρέφουν» τα παιδιά
Ουάσινγκτον 
Μακροπρόθεσμα οφέλη φαίνεται πως έχει η συχνή ομιλία των γονιών στα «βλαστάρια» τους όπως επίσης και η σύντομη αλλά συχνή ανάγνωση παραμυθιών, υποστηρίζουν αμερικανοί επιστήμονες.

Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014

Αλόη: Ένα φαρμακείο σε γλάστρα...


Την αποκαλούν «φυτό της αθανασίας» και τη θεωρούν ελιξίριο μακροζωίας, αν και η ονομασία της, που πιθανότατα προέρχεται από την αραβική λέξη alloeh, σημαίνει «πικρή και γυαλιστερή ουσία». Είναι από τα φυτά που χρησιμοποιήθηκαν και εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται για θεραπευτικούς σκοπούς, όχι μόνο από διαφορετικούς πολιτισμούς, αλλά και σε διαφορετικές εποχές. Τελικά, πόσο «θαυματουργό» είναι το φυτό αυτό που στις μέρες μας κοσμεί τα μπαλκόνια και τις αυλές πολλών σπιτιών;

Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Επιδερμικές κύστες: Είναι επικίνδυνες;


Οι επιδερμικές κύστες μπορεί να εμφανιστούν σχεδόν παντού. Καλό είναι ωστόσο να μην περιμένετε να αρχίσουν να σας πονάνε για να απευθυνθείτε στον γιατρό. 


Συχνά στο δέρμα μας μπορεί να κάνουν την εμφάνισή τους σμηγματογόνες ή επιδερμικές κύστες, οι οποίες προκαλούν μια μικρή διόγκωση στο σημείο που εμφανίζονται. Χαρακτηριστικό τους είναι ότι είναι ιδιαίτερα εμφανείς, μπορούν ωστόσο να βρίσκονται και σε κάποιο λιγότερο ορατό σημείο με αποτέλεσμα να μην τους δώσουμε αμέσως σημασία. Κι όμως, η άμεση αντιμετώπισή τους κρίνεται απαραίτητη όχι μόνο για να μην μεγαλώσουν πολύ αλλά και για την καλύτερη ίασή τους.

Ποιες τροφές μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας

FA8DD198B68E906B14AFAFA67F7D7219.jpg
Ίσως να έχετε κάποιο φίλο που είναι χορτοφάγος, μπορεί να είστε σε περίοδο νηστείας, ή να προσπαθείτε να μειώσετε την ποσότητα του κρέατος που καταναλώνετε σε εβδομαδιαία βάση.
Σε κάθε περίπτωση, ένα διαιτολόγιο χωρίς κρέας (κόκκινο κρέας, πουλερικά και ψάρι) γεννάει πάντα απορίες για το πόσο ασφαλές είναι και τι πρέπει να προσέχουμε. Αλλά και ποιες είναι οι εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης που μπορούμε να καταναλώσουμε;

Το στηθοσκόπιο της ψηφιακής εποχής

thinklabs1.jpg
Το εργαλείο-σύμβολο των γιατρών, το στηθοσκόπιο, είναι μια συσκευή που έχει παραμείνει σχεδόν αμετάβλητη για πολλά χρόνια.

Τώρα, μια εταιρεία από το Κολοράντο των ΗΠΑ, επιδιώκει να το αλλάξει αυτό, ανακοινώνοντας το «One», ένα ψηφιακό στηθοσκόπιο που ενισχύει ηλεκτρονικά τους ήχους του στήθους περισσότερο από 100x. Επιπλέον, η συσκευή αναλύει τον ήχο μέσω εφαρμογής για smartphone.

Λάβετε τα... αντιηλιακά σας μέτρα

Kάθε χρόνο τέτοια εποχή, οι προειδοποιήσεις των δερματολόγων για την αντιηλιακή προστασία είναι σαφείς και ξεκάθαρες: Aκόμη και με το αντιηλιακό, δεν πρέπει να μένουμε με τις ώρες εκτεθειμένοι στον ήλιο, διότι θέτουμε σε κίνδυνο την υγεία μας, ενώ επιταχύνουμε τη γήρανση της επιδερμίδας μας. Πριν ξεχυθούμε στις παραλίες, λοιπόν, καλό είναι να ενημερωθούμε έγκυρα για τα μέτρα που πρέπει να λάβουμε, ώστε να επωφεληθούμε από τη ζωογόνο ενέργεια του ήλιου, αποφεύγοντας παράλληλα τις βλαβερές συνέπειες των ακτίνων UV. 


Δεν αρκεί να χρησιμοποιείτε αντιηλιακό για να είστε πραγματικά προστατευμένοι από τις πιθανές βλαβερές συνέπειες του ήλιου. Tο πιο σωστό μέτρο αντιηλιακής προστασίας είναι η περιορισμένη έκθεση στον ήλιο, ακόμη και με αντιηλιακό. Aυτοί που θέλουν να παραμείνουν με τις ώρες στην παραλία, θα πρέπει τουλάχιστον να την επισκέπτονται μετά τις 3 ή 4 το μεσημέρι, που οι ακτίνες του ήλιου δεν είναι κάθετες και έτσι είναι λιγότερο ισχυρές, ή νωρίς το πρωί μέχρι και τις 11-12. Tις ώρες μεταξύ 12 και 3 θα πρέπει να είστε προστατευμένοι σε κάποιο σημείο που έχει καλή σκιά (όχι κάτω από ομπρέλα). 


Πολλοί δερματολόγοι υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε αντιηλιακό με δείκτη προστασίας (spf) μικρότερο του 15. Άλλοι, πάλι, θεωρούν πως οι πολύ υψηλοί δείκτες είναι υπερβολή. Tο σίγουρο είναι πως οι δείκτες spf μετρώνται σε περιβάλλον εργαστηρίου και σε συγκεκριμένη ποσότητα επάλειψης του προϊόντος που τους περιέχει, πάνω στο δέρμα. Έτσι, μολονότι οι μετρήσεις είναι αξιόπιστες στα εργαστήρια, σε κανονικές συνθήκες πολλοί εξωτερικοί παράγοντες (π.χ. ο ιδρώτας, η τριβή με την άμμο, τα ρούχα κλπ.), καθώς και η ποσότητα αντιηλιακού προϊόντος πάνω στο δέρμα επηρεάζουν την τελική διάρκεια προστασίας. Γι’ αυτό, εξάλλου, οι δερματολόγοι τονίζουν πως πρέπει να ανανεώνουμε το αντιηλιακό μας τακτικά, ανεξάρτητα από το δείκτη προστασίας που έχει. Aν λοιπόν επιλέξετε ένα αντιηλιακό που μπορεί να έχει μεγαλύτερο δείκτη προστασίας απ’ ό,τι ίσως χρειάζεστε, σίγουρα δεν θα σας βλάψει. Aν όμως επιλέξετε ένα με πολύ χαμηλό δείκτη, τότε ίσως ο στόχος σας, δηλαδή η προστασία σας, να μην επιτευχθεί τελικά. 

Eφαρμόστε το αντιηλιακό σας 15-30΄ πριν την έκθεσή σας στον ήλιο και φροντίστε να το ανανεώνετε τακτικά όσο παραμένετε στον ήλιο και οπωσδήποτε κάθε φορά που βγαίνετε από το νερό ή όταν ιδρώνετε πολύ. Mην κάνετε το λάθος να μένετε κάτω από την ομπρέλα χωρίς αντιηλιακό ή να μπαίνετε στη θάλασσα χωρίς να το έχετε χρησιμοποιήσει προηγουμένως. Eπίσης, μη θεωρείτε ότι στη συννεφιά είστε προστατευμένοι. Mολονότι η θερμότητα του ήλιου δεν γίνεται αισθητή, η υπεριώδης ακτινοβολία UV φτάνει στο δέρμα σας. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι παθαίνουν έγκαυμα τις ημέρες με συννεφιά.

Eκτός από τον περιορισμό της συνολικής έκθεσης στον ήλιο και τη σωστή χρήση του αντιηλιακού που είναι κατάλληλο για το φωτότυπό σας, θα πρέπει ακόμη: 

Δεν είναι τυχαίο που ο Παγκόσμιος Oργανισμός Yγείας προειδοποιεί τους νέους κάτω των 18 ετών να μη χρησιμοποιούν λάμπες για τεχνητό μαύρισμα, καθώς αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος. O λόγος είναι πως τα solarium εκπέμπουν κυρίως ακτινοβολία UVA, η οποία μπορεί να μην προκαλεί έγκαυμα όπως η UVB, είναι όμως υπεύθυνη για τη φωτογήρανση του δέρματος και για την εμφάνιση μελανώματος (μιας από τις πιο επικίνδυνες μορφές καρκίνου του δέρματος). Aκόμη και κάποια σύγχρονα μηχανήματα που εκπέμπουν ακτίνες UVB δεν θεωρούνται ασφαλή.


Tο αντιηλιακό που θα επιλέξετε είναι απαραίτητο να αναγράφει ότι σας προστατεύει τόσο από τις UVB όσο και από τις UVA ακτίνες. Για τις ακτίνες UVB είναι ενδεικτικός ο δείκτης spf. Για τις UVA, όμως, πρέπει να αναγράφεται πάνω στη συσκευασία μια ξεκάθαρη ένδειξη. Ήδη κυκλοφορούν πολλά αντιηλιακά με το δείκτη PPD (ο οποίος δηλώνει προστασία από τις UVA) και κάποια άλλα που, όπως θα διαπιστώσετε, δίνουν έμφαση στην προστασία από τις UVA, αναγράφοντας κάτι πολύ σχετικό με το δείκτη SPF (π.χ. UVA με αστεράκια ή με σταυρούς κ.ά.).


MANIA MΠOYΣMΠOYPA
http://archive.in.gr/

Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014

Αντίδοτο το μέλι κατά της παχυσαρκίας

Σημαντικό ρόλο στην πρόληψη και αντιμετώπιση κάποιων επιπλοκών της παχυσαρκίας φαίνεται να έχει, σύμφωνα με πρόσφατη επιστημονική μελέτη του Πανεπιστημίου της Αθήνας, το μέλι!
Κι αυτό γιατί η κατανάλωση 15 gr μελιού την ημέρα έχει ευεργετική επίδραση στις συγκεντρώσεις γλυκόζης και ινσουλίνης συγκριτικά με γλυκαντικές ουσίες με την ίδια περιεκτικότητα σε γλυκόζη.

Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Οι κίνδυνοι από το μανικιούρ - πεντικιούρ

altΜια από τις αγαπημένες γυναικείες φροντίδες είναι το μανικιούρ και το πεντικιούρ. Τα όμορφα περιποιημένα νύχια δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ένδειξη σωστής προσωπικής υγιεινής. Ωστόσω, όταν περιποιείστε τα νύχια σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους πιθανούς κινδύνους του επαγγελματικού μανικιούρ-πεντικιούρ και κυρίως πώς θα τους αποφύγετε. Η αισθητική φροντίδα των άκρων σας σε ένα κατάστημα νυχιών, μπορεί να είναι χαλαρωτική και να "κακομάθει" ευχάριστα τα άκρα σας. Όμως μπορεί να καταλήξει και σε μία περιπέτεια, εξ΄αιτίας κάποιας λοίμωξης.

10 tips κατά της αϋπνίας

10 tips κατά της αϋπνίαςΑν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για καλό και χαλαρωτικό ύπνο.

Καταργήστε το μπλε φως στο υπνοδωμάτιο

Η αυπνία κρύβεται στις μικρές λεπτομέρειες της σύγχρονης ζωής, όπως το μπλε φως της συσκευής κινητού τηλεφώνου ή το ψηφιακό ρολόι στο κομοδίνο σας. Το μπλε φως μπορεί να εμποδίσει τον καλό ύπνο.
 

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

Εορτολόγιο

Επικοινωνία

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *